Az infrastruktúra a város elengedhetetlen része. Mindegy mivel közlekedik az ember el kell jutnia egyik pontból a másikba. Budapesten európai viszonylatban igen jó a tömegközlekedés, és még így is van hova fejleszteni. Milyen víziók valósulhatnak meg hosszú távon? Milyen következményekkel jár a városra nézve a futó fejlesztések leállítása (pl nyugati, h6-h7 hév fejlesztés) A bringa utak fejlesztése is beragadni látszik, de az elmúlt években, feltehetően a covid hatására hatalmas fejlődésen ment keresztül a városi biciklis úthálózat. Hova lehet még fejleszteni? Milyen apró, akár placemakeing-ek tudnának ugrásszerű változást előidézni?
Vissza lehet szorítani a városi autóhasználatot? Lehet-e edukálni a társadalmat arra, hogy fenntarthatóbb közlekedési formákat használjanak? Van-e létjogosultsága a Sétáló Budapest víziónak és ha igen milyen mértékben? Mely elemei alkalmazhatóak egyszerűen és mi az ami jelentős érdeksérelem nélkül nem hajtható végre?
// Békés Dóra
// Rabb Judit
// Spohn Márton
// Vitézy Dávid
moderátor: Kuklis Tibor
A projekt a Budapest 150 emlékév részeként, a Pro Cultura Urbis Közalapítvány anyagi támogatásával valósul meg. Az esemény a Nemzeti Kulturális Alap és a Graphisoft támogatásával valósul meg.